Momalolinon

Alla inlägg den 30 april 2012

Av Malin - 30 april 2012 08:42

Hej


Nu är jag inne på dag tre av fyra lediga dagar...

Det kändes gott att bara stänga av larmet i morse (hade ju naturligtvis glömt att stänga av det..)

och vända sig om och somna om. Det bästa är också att hela familjen är ledig, så idag ska vi röja lite här hemma, ta det lite lugnt och sen ikväll ska vi kanske iväg bort till Nääs och fira in valborg.   


I lördags så hade vi en liten loppis här i området. Och den va liten...

Vi va fem stycken som hade bord och det kom kanske 20- 25 stycken besökare..

Vi får väl kanske försöka igen nästa år...

Det va ju en större loppis i Floda Lada och där sa mannen , som gick dit för min räkning, va det mkt folk så när den återkommer till hösten så lär jag stå där och sälja av mina smycken.. I år så hade jag ju en kompis som hade bord där och hon va så snäll att hon erbjöd sig att sälja lite smycken åt mig.    


Nä om jag skulle ta mig i kragen och resa mig ur soffan för att röja lite så jag kan njuta desto längre i solen.

Kram till er alla

Malin

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Gästbok

Bloggkeen

White & Pink design

Ovido - Quiz & Flashcards