Momalolinon

Alla inlägg den 8 april 2012

Av Malin - 8 april 2012 09:08

Hej

Påsken fortsätter i sin lugna bana, tack o lov...

I fredags så va mannens sida av släkten här för en liten påskfika.

Och igår så va vi på påskmiddag hos mina föräldrar och alla mina syskon va där även om lillebror inte va där så länge med sin barn. Det blev en trevlig tillställning med en massa goa ägghalvor som min mamma och pappa har gjort.

Det värsta med dem är att det är så många olika sorter så man måste ju smaka på alla....

Oj va mätt man blir av ägg.  


Det blev en kväll fylld med skratt och lite allvarligare samtal. Med andra ord en vanlig tillställning hos mina föräldrar.


I torsdags så va det dags för lite otur eller klantighet, jag vet inte riktigt vad jag ska kalla det..

Men jag hade tömt diskmaskinen och spillt lite vatten på golvet, så när jag är på väg ut ur köket så slinter jag i vattnet och slår i tån i den provisoriska tröskeln (har bara suttit där minst 5 år) så tittar jag ner på tån för att se vad som hände med den så ser jag att jag har skurit sönder sidan på tån och det blöder rejält... Mannen va inte hemma och sonen va på sitt rum så jag fick plåstra om mig själv, så med foten på diskbänken fick jag leta reda på lite plåster. Men jag tror att jag fick ihop den ganska bra för det slutade blöda.. Men va man slår i tån hela tiden...    


Tänkte ta något roligare nu..

Här kommer lite bilder på nya smycken jag har gjort;

                


Ha det gött nu alla ni där ute

Kram Malin


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Gästbok

Bloggkeen

White & Pink design

Ovido - Quiz & Flashcards