Momalolinon

Alla inlägg den 26 april 2012

Av Malin - 26 april 2012 20:52

Halloj


Idag så hade vi valborgfirande på jobbet vilken innebär: musiksamling med Flodas PRO sånggrupp, sen va de lekdag med medhavda leksaker dvs inlines, cyklar mm

Låter som en mysig dag och det hade det nog varit om det inte hade varit för vädret...

Det började lite mulen som övergick till lite små regn vilket övergick till ett rejält ösregn.....

Barn och vuxna va som dränkte katter när de kom in, jag hade turen att "behöva " gå in när det regnade som mest...

Sen blev det film vid skoldagens slut. Vi såg på Mio min Mio, den va mkt uppskattad av de flesta barnen. Det tycker jag är väldigt roligt eftersom det är en av mina favorit barn filmer..


Jag håller på att pyssla hur mkt som helst nu inför loppisen på lördag. Jag hoppas att det kommer några    

Har pratat mig varm till alla jag har haft möjlighet att prata med. Om båda loppisarn här i Floda på lördag..  Både den i ladan, Pysselloppisen och våran loppis i vårt område.

Hoppas på gott väder så att det blir mkt folk som är ute och går på lördag.


Kram till er alla

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Gästbok

Bloggkeen

White & Pink design

Ovido - Quiz & Flashcards