Momalolinon

Alla inlägg under oktober 2012

Av Malin - 30 oktober 2012 10:05

Hej
Om en vecka är jag tillbaks på jobbet..
Va fort tiden har gått.
Det känns skumt att det redan har gått tre månader.
Men samtidigt om jag tänker efter hur mkt jag har hunnit med så är det faktiskt en hel del..
Webbshopen är färdig, allt runt omkring den som har behövdes göras är gjort, en massa nya smycken tillverkare.
Skulle jag ha gjort allt detta samtidigt som jag jobbat heltid så hade jag inte ens varit halvvägs nu. :-)
Nä nu får jag jobba på lite
Kram
Malin

Av Malin - 26 oktober 2012 07:18

Hej
Så va det fredag igen.
Bara en fredag kvar innan jag börjar jobba igen.....
Tänk va fort tre månader går :-\
Innan jag gick på tjänstledigheten tänkte jag att jag hade såå mkt tid, skulle hinna umgås med underbara människor, hinna röja lite och göra så mkt mer...
Men tiden har inte funnits. Jaga har jobbat, jobbat och jobbat.
Webbshopen är ju "klar" va mkt tid det har tagit och jag har fortfarande artiklar att lägga in och eftersom jag tillverkar nya smycken så kommer det in nytt i butiken hela tiden.
Tiden har bara flygit fram samtidigt som jag har fått igång företaget och fått gjort jätte mkt.
Men tiden att umgås och göra det där lilla extra, den har bara försvunnit.. :-(
Jag är ändå väldigt glad att jag har haft de här tre månaderna på mig, för jag kan bara tänka mig hur lång tid det hade tagit om jag hade jobbat full tid samtidigt...
Nä nu ska jag få i gång sonen så han blir klar till skolan.
Kram på er
Malin

Av Malin - 23 oktober 2012 23:40

Hej
Så trött men ändå svårt att sova...
Varför?????
En bild jag tog idag
Kram Malin

Av Malin - 22 oktober 2012 22:52

Hej
Idag har jag släppt på min webbshop.
www.whiteandpink.se
Så från och med nu så är den öppen för alla som vill hitta det där lilla extra som man inte hittar nån annanstans. :-)
Välkomna
Kram Malin

Av Malin - 20 oktober 2012 08:21

Halloj
Det är dags att gå och äta lite frukost för att orka en hel dag med ny kunskap. :-)
Det ska bli så kul att gå på kurs i silverlera och glasfusion i två dagar.
Har längtat efter detta sen jag bokade i somras.
Det kommer nog bilder senare.
Kram på er
Malin

Av Malin - 18 oktober 2012 07:16

Hej
Idag ska jag följa med sonen till skolan. Han har sagt till mig hela året att han vill att jag ska följa med till skolan.
Så idag så...
Nu ska jag försöka få upp honom...
Inte det lättaste. :-\
Kram på er
Malin

Av Malin - 13 oktober 2012 11:38

Halloj
Idag är det lördag och jag kommer att ha en hemma dag...
Lugn dag hade varit skönt men troligtvis kommer dagen inte att bli det....
Har bilder att redigera, test att göra på webbshopen så den kommer igång, betong att gjuta, smycken att göra, hämtning av varor jag beställt, röjning av hemmet, sortering av smyckesdelar, middag att fixa och inte minst det viktigaste av allt.... Mysa med familjen. :-)

Imorgon blir det fotbolls match för sonen. De ska möta Alingsås och det roliga tycker jag är att min kusins son spelar i det laget så det blir sysslings möten :-)
Efter matchen så är det kalas för sonens kompis på Gökboet i göteborg så det blir bara till att snabba sig hem och duscha för att sen vidare..

Nä nu får jag väl börja då...
Kram på er
Malin

Av Malin - 9 oktober 2012 23:13

Halloj
Det är mkt nu...
På torsdag ska jag stå på Åby travbana och visa upp mina smycken.
Och då vill jag ju ha lite nytt att visa och även få gjort lite i 925 och titan så jag har lite för alla....
Samtidigt så håller jag på att justera korten jag tog i helgen på smycken som ska in på hemsidan.
Och så håller jag på och försöka få någon ordning bland alla mina smyckedelar, då jag har beställt in en del nytt också så måste jag ju få plats med de med...
Så börjar jag snart jobba på mitt ordinarie jobb till 80% samtidigt som jag ska jobba med mitt företag..

Det är mkt nu....
Kram
Malin

Ovido - Quiz & Flashcards