Momalolinon

Alla inlägg under februari 2013

Av Malin - 19 februari 2013 22:43

Hej
Nu va det ett tag sen jag hittade hit....
Har haft fullt upp med jobb, företaget, och familjen.
Januari månad är dessutom full med födelsedagar, i vår familj så är det inte mindre än sex stycken (om man räknar in en i februari).
Alltid kul med kalas. :-)

Har jobbat hårt med att få in fler produkter på min hemsida, www.whiteandpink.se . Just nu är det fokus på att få in fler av mina betong produkter och även på att få in fler av de produkterna jag tillverkar av silver..
Jag jobbar ju 80% på skolan och minst 100% med företaget...Så det känns som om jag jobbar jämt för tillfället.
Ibland önskar jag att dagarna får fler timmar och veckan får fler dagar....
På tal om det så kanske det är dags att vänta in John Blund...
Kram på er
Malin

Av Malin - 11 februari 2013 22:43

Hej
Det känns som om det är mkt nu...
Har nästan inget uppbokat men känner mig ändå stressad..
Har nog lite för mkt press på mig själv. :-\
Ibland så känner jag att det hade varit skönt att ha en bubbla att gå in i där det är tyst och ensamt....
Tänk om alla kunde få ha en bubbla av ensamhet som man kunde krypa in i när man ville, tror många hade mått bra av det, total tystnad (eller ljud efter känsla och behov) En bubbla där man kunde få göra precis det man kände för, ensamt....
Kanske skulle ta och uppfinna en sån. :-)
Om ni ser en sån ute på marknaden om några år så vet ni var ni hörde talas om den först.. ;-)
Om man kanske skulle ta och stänga de blå för natten kanske... I tid för en gång skull
Kram på er
Malin

Av Malin - 3 februari 2013 12:26

Hej
Idag så fyller min älskade son 10 år =)
Synd bara att han har feber och ingen röst...
Det blev inte mkt med den här helgen för hans del, igår skulle han ha spelat Förbo cup och idag skulle vi ha haft hans kalas. Men det blev en helg med vila istället. Han har ju fortfarande feber så det lär ju inte bli ngn skola för honom i morgon. Får se hur han mår imorgon ifall ska planera om hans kalas.
Jag fick ju stå i kiosken på cupen igår trots att han inte va där, ställer ju upp för laget...=)
Sen blev det inte mkt mer gjort igår, jo lite rensning bland mina pärlor blev det ju och en hel del soffan häng.

Idag så kommer det nog inte bli så mkt gjort heller, lite små pill och inköp av dagens födelsedagsmiddag. Han har valt mat från den gyllene måsen ;) och glass till efterrätt. Så blir det till att se film tillsammans och bara mysa.

Ha en go söndag
Kram Malin

Ovido - Quiz & Flashcards