Momalolinon

Alla inlägg den 5 april 2012

Av Malin - 5 april 2012 19:28

Hej på er och    GLAD PÅSK       


Nu är jag ledig i fyra dagar..

Den ledigheten är såå efterlängtad. Har inget planerat förutom påskmiddag hos mamma och pappa.

Det känns gött..


     


Denna så har jag inte hunnit pyssla alls så jag hoppas att det blir en del pyssel i helgen så jag får lite nya ideer och många nya smycken tar form.    


Nu sitter jag med sonen i soffan och myser. Gubben är på Åby och förhoppningsvis vinner lite pengar. Vi köpte lite mys på ICA innan vi gick hem så nu är det mysstund som gäller innan det är dags att börja röja lite här hemma. Vi passade på att baka lite också. Det stod på vår lott ( som vanligt) att ta med påskefterrätten. Kan inte skriva ut vad ifall någon av mina släktingar skulle läsa detta...


Ha de gött

kram Malin

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Gästbok

Bloggkeen

White & Pink design

Ovido - Quiz & Flashcards