Momalolinon

Alla inlägg den 13 april 2012

Av Malin - 13 april 2012 07:09

Hej


Så va det fredag igen...     

Denna vecka har varit lugn på jobbet. Ingen skola bara fritids.

Skönt med påsklov.. Detta lovet fick min son lite ledigt från sitt fritids, det brukar han inte ha då jag jobbar på nästan alla loven. I onsdags så fick han ju följa med till mitt jobb då vi skulle åka och bowla. Det tyckte han va kul då en del av hans fotbollskompisar går på mitt jobb.

Och torsdag och fredag tillbringade han hos morfar och mormor med två av sina kusiner.

Och han sov även över då..


Då kommer jag in på nästa ämne jag känner att jag måste prata om..

Jag drömde så kontigt i natt...

Först så handlade drömmen om en massa skadade människor som jag och några andra skulle hjälpa och det gjorde vi i missionskyrkans lokaler. Och sen så fick jag reda på att några vi känner va döda så vi fick ta hand om deras barn. Ibland så undrar jag vad alla udda drömmar kommer ifrån...

De som säger att de vet nåt om drömmar säger ju att drömmarna kommer från saker som händer i vardagen och att drömmarna reder upp saker man funderar på...

Men va säger dessa drömmar.... Jag bara undrar.     


Igår så va ju mannen och jag barnlediga. Så vi tänkte ha lite mys. Vi åt kräftor och såg på film och sen somnade mannen..... kl 20.30

Det va bara att röja undan och gå och lägga sig...

Men nu är det snart helg och det är gött. Imorgon ska vi på 4 årskalas hos min svägerska mfl.

Deras lille son fyller 4 år på måndag så han firas på lördag.


Nä nu ska jag väl ta och göra mig i ordning för att gå till bussen som tar mig till jobbet för att tillbringa några timmar där innan det blir helg...


Kram på er    

Malin




Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Gästbok

Bloggkeen

White & Pink design

Ovido - Quiz & Flashcards