Momalolinon

Alla inlägg den 24 april 2012

Av Malin - 24 april 2012 07:15

God morgon

Så va det tisdag och än så länge så ser det ut som en solig dag. Det gillas skarpt.    

Skönt när värmen börja komma tillbaks och att det blir ljusare. Det gör att jag mår så mkt bättre, och det blir så mkt lättare att leva känns det som..


På lördag så ska vi ha en liten loppis här i vårat område. Jag håller i den men ska samtidigt sälja lite av mina smycken och även lite annat som jag ska försöka bli av med.   

Så denna vecka så får jag se till att tillverka mkt nya smycken så jag har ett litet lager att sälja. 

Samtidigt så är det en större pysselloppis i Floda Lada men tyvärr så hinner jag väl inte gå dit också så det får nog bli så att jag får skicka dit mannen att handla och hitta en massa kul pyssel.    


Det ska blir skönt med långhelg. Hela 4 dagars ledighet...

Det känns som om det behövs. Behöver komma i kapp med hemmet och med mig själv och känna att man kan bara få vara.


Ha det gott nu alla ni där ute

Kram på er

Malin  

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Gästbok

Bloggkeen

White & Pink design

Ovido - Quiz & Flashcards