Momalolinon

Alla inlägg under november 2012

Av Malin - 23 november 2012 08:46

Hej
Igår va jag och ett helt gäng kollegor på Norsesund Station, för att äta lite julmat och spela lite quiz. :-)
Det va helt ok mat (fast jag saknade lite gott till kaffet)
Quizen va ganska svår men jag kunde iallafall bistå med några svar :-)

Idag blir det först jobb sen blir det lite inköp av glögg mm till glöggfesten på söndag. Sen blir det lite mat shopping med.
Väl hemma så har vi en hel del att ta tag i, städning då det kommer en elektriker på måndag som behöver komma fram överallt, packning av smycken som ska med på söndag, målning av betong som också ska med på söndag, tvätta och vika tvätta, matlagning mm. För imorgon är det fotbolls cup för sonen och då försvinner halva den dan och på söndag är det glöggfesten och då försvinner mkt av den dan med och sen är det måndag igen....
Nä nu blir det jobb
Kram på er
Malin

Av Malin - 20 november 2012 22:33

Halloj
Fick i morse ett väldigt roligt sms....
En kompis grattade mig till andra platsen och jag fattade inget..
Men så funderade jag en stund och kom på att jag hade ju skickat in ett bidrag till Pärla gbgs tävling, där man skulle tillverka ett smycke i "deras" färger alltså rosa turkos och grönt. Jag tyckte det va en svår utmaning då jag inte riktigt fick ihop färgerna. Men det blev ett armband av rosa snäckskals pärlor, turkosa magnesit pärlor och gröna döskallar.
Och jag vann andra pris.....
Är mäkta stolt över det... :-)
Kram och godnatt
Malin

Av Malin - 15 november 2012 07:05

Hej
Torsdag morgon och hur pigg är man???
Skulle viljan vakna utvilad... Kan nån lära mig hur man gör
Idag vaknade jag av att mannen letade efter sin plånbok kl fem...
Senare gick det ju inte att somna om..
Så efter en stunds vändande och vridande så va det lika bra attack gå upp.
Fattar inte riktig att det ska va så svårt...
Men när man pratar med andra så verkar det ju inte som om jag är ensam att vara ständigt trött.
Nä nu får jag ta och rycka upp mig för måste snart gå till bussen.
Kram på er
Malin

Av Malin - 13 november 2012 22:59

Hej
Har inte haft tid eller lust att blogga på ett tag...
Känns som om det inte riktigt har hunnits med eller prioriterats.
Tiden har inte funnits har haft såå mkt att göra de senaste veckorna. Ska försöka att blogga lite oftare bara för att jag mår bättre när jag får ut vissa tankar mm.
Folk säger ju alltid att man ska prioritera sig själv...
Nä nu ska de blå få vila och resten av kroppen med.
Kram
Malin

Av Malin - 4 november 2012 10:31

Halloj

 

Så va det söndag igen...

Igår så va jag med mina smycken på Pysselloppisen i Floda Lada. 

Det va kul, mkt folk.

 

På tisdag så börjar jag jobba efter min tjänstledighet igen...

Va fort tre månader har gått. Känns som om jag inte hunnit med någonting alls, men det har jag ju om jag tänker efter men min hjärna vill inte tänka så..    

 

Det känns skumt att jag ska börja jobba igen.

Dubbla känslor.

Det ska bli roligt att komma tillbaka och träffa alla kollegor och alla mysiga barn samtidigt så kommer jag ju inte ha lika mkt tid att jobba med mina smycken och allt annat som har med företaget att göra..

Får väl se på tisdag hur jag känner mig..

Jag kommer nog att vara helt slut på fredag ialla fall så det är väl tur att det inte är något bokat i helgen annars så är nästan varje helg fram till jul bokade...

Det är både privat och med företaget.

 

Idag så kommer det att bli en del pysslade, ska gjuta lite betong och sen blir det nog en del smycketillverkning. Se om jag hinner röja lite här hemma också.

Så det är väl bara att ta sig i kragen och börja..

Kram

Malin

 

Av Malin - 3 november 2012 06:55

Hej
Så va det lördag.
Idag ska jag stå på pysselloppisen i Floda lada med mina smycken.
Ska bli jätte kul.. Alltid kul att få visa upp vad jag gjort och få inspiration till nya smycken.
Sen kommer jag säkert att hitta lite annat roligt att fynda också.
Det enda som stör är att det svider i halsen :-(
Men men det försvinner nån gång.
Nä nu får jag väl sätta fart
Kram Malin

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Gästbok

Bloggkeen

White & Pink design

Ovido - Quiz & Flashcards