Momalolinon

Alla inlägg under oktober 2011

Av Malin - 13 oktober 2011 19:33

Hej på er alla


Jag blir så j..la förbannad på datorer.....

Våran dator fick sig ett brejk igår och när jag försöker köra en recovery på den så hänger sig hela datorn.    


Datorer ska bara funka...

Jag hatar när allt krånglar, jag vill att det ska funka speciellt när jag försöker laga saker..


Vissa perioder så går det mesta fel..

Varför är det så???


Ha det gott

kram

Av Malin - 11 oktober 2011 19:47

Hej på er alla där ute i höstmörkret..


Jag gillar inte kyla och mörker....

Det är nog inte sista gången jag skriver det men nån gång måste ju va den första....


Jag har ingen bra dag idag...

Först så fick jag ett svar av en person som fick mig att fundera på om en person ska svara en annan så.....

Det sänkte mig. Sen försökte jag ladda om för att åka på en rolig skapande kurs men när jag är där och funderar var alla är så får jag meddelandet att kursen är inställd pga för få deltagare och alla skulle ha fått mail angående det men tydligen har alla utom jag fått det..   


Jag känner bara för att gå i ide och stanna där hela hösten och vintern...


Men lite positivt kan jag ialla fall komma med.

Jag fick tillbaka mitt engelskaprov igår.  

På två av delarna fick jag godkänd ( kunde bara få ig eller g)

och på sista delen fick jag mvg.  


Ha det gott nu alla  kram   

Av Malin - 4 oktober 2011 13:50

Hej


Ibland känns det som om det är jag som ska lösa allas problem men när jag får problem eller stressar ihop på grund av olika saker då kan ingen hjälpa till för då har alla så fullt upp eller så är deras problem så mkt värre......

                                         


Jag förstår inte varför det är så, nog för att jag är för snäll och vill hjälpa alla andra men då tycker ialla fall jag att man kan få lite tillbaka med, men inte då......


Nä nu har jag gnällt av mig lite ialla fall så.

Ha det gott nu alla där ute i cyberrymden

Kram Malin

Av Malin - 3 oktober 2011 21:33

Hej

Det va ett tag sen jag hittade hit men sånt är livet när man har fullt upp. Det blir till att prioretera.......


Nu när jag pluggar engelska B så har jag inte hunnit med att blogga för när jag äntligen fått tillgång till datorn så har jag mest surfat runt och facebookat för det är typ det jag hinner med.   


Idag så hade jag ett engelska prov och det kändes ok när jag gick därifrån men man vet ju aldrig förrän man får tillbaka det nästa vecka. Men jag hoppas att det är minst godkänd i betyg ialla fall.


ha det gott nu alla där ute i cyberrymden

Kram på er 

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Gästbok

Bloggkeen

White & Pink design

Skapa flashcards