Momalolinon

Alla inlägg under december 2011

Av Malin - 9 december 2011 06:42

Hej igen


I onsdags så hade sonen med sig två kompisar hem och då tyckte jag att det va en bra ide att baka pepparkakor....

Ångrade mig lite innan.  


Men när de väl hade börjat så gick det smidigt, de kavlade och stansade ut figurer själva. Jag fick ta det där rolig efteråt, grädda och städa.

Skönt det är när sonen börjar bli så stor att jag inte behöver vara med hela tiden. Sen skulle en av kompisarna sova över, det va första gången det va någon kompis som sov över, tidigare har vi haft kusinerna över natten.

Men det gick över förväntan, de somnade sött efter bara en liten stund.    



Nu har jag roat mig lite igen med att tillverka smycken. Det är så roligt..

Nu önskar jag bara att vi kan få ordning på vårt kontor så jag kan få ha en pysselhörna där sakerna kan ligga framme.

Här kommer det några nya bilder på smycken jag har gjort.


                 


Av Malin - 2 december 2011 09:16

Hej igen


Nu har jag gjort lite nya smycken. Bilder kommer längre ner  =)


Idag så ska jag skriva nationella prov i engelska b...

Vet inte riktigt hur jag ska känna inför det, kan ju inte direkt plugga för jag vet ju inte vad som kommer.  Men jag tror att jag har fått in rätt känsla:

Det blir vad det blir och kan jag inte så kan jag inte....


Nu till mina smycken. Jag har gjort lite matchande örhängen och halsband även några andra varianter på örhängen. Här kommer några bilder:


             

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Gästbok

Bloggkeen

White & Pink design

Ovido - Quiz & Flashcards