Momalolinon

Alla inlägg under januari 2014

Av Malin - 31 januari 2014 21:59

Nu har jag hamnat mitt i ett kuddkrig....

Kanske de somnar nu... =D

Av Malin - 31 januari 2014 20:00

Sitter i lokalen i området med 8 st 10 åringar.
De låter mkt. ...
Nu är det film och glass.
Har hunnit med pizza och paket öppning och lite bowling.
Sen blir det mer film och chips.
Det största problemet blir nog att få alla att somna ikväll. ;)

Av Malin - 31 januari 2014 10:08

Gött att det är fredag idag. =D
Först jobb sen blir det sonens övernattnings kalas.
Ser fram emot att sova på en tältsäng i lokalen med 12 st 10 åringar.... ;)
Imorgon blir det att städa färdigt, baka tårta och lite andra kakor.
På söndag blir det kalas för sonen med släkten.
Helgen bokad som vanligt....
Synd bara att förkylningen tar ett stadigare grepp om min kropp....
Ha en go fredag
Kramis Malin

Av Malin - 27 januari 2014 12:41




Längtar efter sommar och sol....

Allt känns så mkt enklare då och jag mår så mkt bättre när solen lyser..

 

Av Malin - 26 januari 2014 21:59

Ligger i sängen och filurar lite.
Helgen som gott va uppbokad som vanligt i januari...
Fredags kvällen blev det gjutning, lördags förmiddagen blev det övning på olika knyttekniker och eftermiddagen var det fotboll för hela slanten. Tyvärr så gick inget av Floda lagen vidare :(
Skulle stått i kiosken mellan 6 och 9 men vi var 3 st och dåligt att göra så mina kollegor i kiosken skickade hem mig. =D
Så det blev mys i soffan istället.
Idag fyllde min älskade lilla pappa år.

Så det va lite kalasande för honom. Alltid trevligt att träffas hela familjen (eller iallafall de flesta).
Väl hemma igen så var planen att vi skulle ner till #betongverkstan, men så blev inte fallet.
Vi myste med familjen i soffan och såg på Hunger games 2 #Hungergame2
Nu ska jag gå och lägga mig
Kramis Malin

Av Malin - 24 januari 2014 22:59

Började dagen med att få reda på att mannens bror med sambo hade blivit föräldrar till ytterligare en prins. N har blivit storebror =D
Sen va det jobb hela dagen.
Sen hem för lite mer jobb, det blev en sväng ner till #betongverkstan.
Väl hemma igen så blev det lite middagssfix, och sen middag framför tvn.
Vi såg en bra film, #escapeplan, med Sylvester Stallone och Arnold Schwarzenegger. En bra film med många bra skådisar. Handlar om en man som har som yrke att bryta sig ut ur högrisk fängelse.
Nu blir det snart natten så jag orkar med morgondagen....
Sov gott och dröm sött
Kramis Malin

Av Malin - 24 januari 2014 06:35

Äntligen fredag igen.
Känner att jag kommer behöva helg.
Även om helgen är fullbokad ( som vanligt)
så är det iallafall lite mer ledigt än på veckan

Ha det underbart
Kramis Malin

Av Malin - 22 januari 2014 08:03

Har ont... ?
Började värka i ryggen igår när vi hade möte i konferensrummet.
Där inne är det kallt. Fick knyta en fleecetröja runt ryggen för att få lite värme.
Sen blev det inge bra. .
Så fort jag suttit lite fel och reste mig så värkte det.
När jag gick och la mig så blev det 2 Alvedon och värmekudden som sällskap.
Håller i sig fortfarande och det är inget kul.
Blir en lång dag i dag med först jobb sen APT = från 8,15 till 19,30.

Ha en go dag
Kramis Malin

Ovido - Quiz & Flashcards