Momalolinon

Alla inlägg den 10 januari 2014

Av Malin - 10 januari 2014 18:51

Myser med familjen i soffan.
Har precis ätit tacos och kollar på film, idag blev det Asterix och Obelix och olympiaden,
#asterixochobelix
Mysigt att sitta i soffan hela familjen och se på film. ???
Önskar er alla en mysig kväll
Kramis Malin

Av Malin - 10 januari 2014 11:33

Så va det fredag igen...

Gött é dé   =P

Många på jobbet säger att det är konstigt att det är så gott med fredag denna vecka då de inte jobbat full vecka...

Men jag som jobbar tis - fre har ju jobbat min fulla vecka ju   =(

Eftersom jag jobbar med företaget på måndagar så är det ju ingen skillnad. Har tvärt om jobbat mer denna veckan.


Men planerna för helgen är fotboll och kalas och ev lite inköp.

Eller måste få tag i nya fönsterlampor till matrummet, då de pajade helt strax innan jul. Nu ska ju julen snart städas bort och då behöver vi ju ha lampor....

Måste dela med mig av ett underbart kort på min prins som bebis

 

Min sötnos          

Nä nu ska jag snart ut och vara rastvakt så ska väl försöka rasta lite

Kram Malin

Ovido - Quiz & Flashcards