Momalolinon

Direktlänk till inlägg 30 april 2014

Valborg

Av Malin - 30 april 2014 22:39

Valborg idag.
Hur har jag då firat detta?
Det är inte så att man är ute och partar direkt längre.... Inte heller direkt sugen på det heller. Vi har firat det på jobbet med sång av både barnen och PRO. Sen hade vår skola lekdag hela dagen, så ungarna hade med sig lite olika "leksaker" så som sparkcyklar, inlines, radiostyrda bilar mm.
Hemma så hade sonen fotbolls träning till 19,30 och sen blev det lite data och film.
Inget direkt Valborgs firande med andra ord.
Tanken fanns att ev gått till Nääs och deras firande men orken/lusten infann sig inte.

Nu ligger jag i sängen och funderar på hur fort tiden går egentligen... Det var väl inte så länge sen det var vinter och kallt och i morgon är det redan 1 maj...
Hade tänkt att hinna med så mycket under våren men nu är den snart förbi. Varför blir det så????
Det är alldeles för ofta det händer.
Men det är väl bara att gilla läget eller hur.

Hoppas ni alla har haft en mysig Valborg
Kram Malin

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 6 februari 2015 23:48


Vissa dagar vill man inte uppleva. Har idag varit på min älskade systers begravning. Det ska man inte behöva göra i min ålder. Min syster blev 43 år, min älskade lilla storasyster. Hon saknas mig något fruktansvärt mycket. Vi har haft våra d...

Av Malin - 1 februari 2015 21:20

Vissa dagar rinner bägaren över. Spelar ingen roll hur mycket jag försöker få allt att hållas inne. Jag vet inte hur jag ska göra..... ...

Av Malin - 1 februari 2015 21:20

Vissa dagar rinner bägaren över. Spelar ingen roll hur mycket jag försöker få allt att hållas inne. Jag vet inte hur jag ska göra..... ...

Av Malin - 1 februari 2015 07:30


Go morgon Ligger här i sängen och känner mig tom. Både i kropp och själ och för att inte tala om lägenheten. Nu blir det definitiv flytt nästa helg, men det är inte så mycket kvar att flytta nu. Det är lite möbler och köks grejer. Så nu eka...

Av Malin - 29 januari 2015 23:13


Just nu är jag inne i en period av en nedåtgående spiral.... Känner liksom ingen glädje för något, har min mask uppe mest hela tiden. Skulle vilja vara glad, lycklig och ha en positiv framtidstro. Men nu är det mesta tråkigt och omotiverade. Är ...

Ovido - Quiz & Flashcards