Momalolinon

Alla inlägg den 14 januari 2014

Av Malin - 14 januari 2014 22:21

Har varit såå trött hela dagen...
Bara gäspat och varit tung i huvudet hela tiden.
Inte ens orkade jag ge dagisbarnen "Malin stryk"
Har ändå fått gjort en hel del, jobbat, lagat middag, va i betongverkstan och gjöt lite ljusstakar, packat lite smycken och fixat lite mer här hemma.
Trodde jag skulle däcka i soffan men så blev det inte....
Men nu blir det snart dags att sova
Hoppas ni har haft en go dag
Kramis Malin

Av Malin - 14 januari 2014 15:01

Igår var en sån dag då det känns som om jag bara stressat runt, än det ena en det andra.
På morgonen försov jag och sonen oss, så allt blev ju fel från början....
Sen fixade jag ihop ett litet visning kitt av betongprodukterna, jag skulle visa lite för eventuella återförsäljare.
Sen till Alingsås för att först inhandla lite snussatser, så mannen kunde göra ny snus.
Sen till optikern för att prova ut nya glasögon. #Specsavers har ett väldigt bra erbjudande nu, om man hade "rätt" synfel kunde man få glasögon på köpet vid en synundersökning. Vilket resulterade i att jag fick nya glasögon för 349 kr...
Helt ok. =D

Sen va det vidare till två butiker för att visa upp produkterna.
Sen va det utvecklings samtal för sonen.
Hem efter det för middags fix och bortplockande av julen.
Bara det att halv sju va det styrelsemöte ,så det blev lite stressigt. ..
Styrelse mötet va slut vid 9. Så väl hemma igen så fick jag avsluta julborttagningen.
Sen däckade jag. ..
Ha en go dag
Kramis Malin

Ovido - Quiz & Flashcards