Momalolinon

Alla inlägg den 11 januari 2014

Av Malin - 11 januari 2014 22:08

Började dagen lite lugnt med frukost och kaffe vid datorn.
Sen började snurret. ..
Först få iväg sonen till fotbolls träningen, sen skulle jag och mannen upp till secondhanden i Floda för att kolla efter lampor till matsals fönstren. Hittade givetvis inga. . =(
Sen ner till affären för lite mat inköp och lördags godis.
Hem igen för att invänta att åka iväg igen för sonen skulle spela match.
Under tiden får jag ett sms om att en kund ville komma förbi och kolla lite smycken lite senare, vilket är jätte kul. =D
Men samtidigt så blev jag lite tvungen att dammsuga och röja lite innan vi skulle iväg. 
Mannen ville att jag skulle köra in då han hade lite ont i ögonen (trötthet, kallas det )
Bara det att när vi kom fram till Lundbystrand så svänger jag fel och hamnar i bussfilen och biljävlen bakom mig börjar tuta vilket gör att jag får lite panik...
Inge fara skedd, det var ju 20 meter till avfarten till bilvägen igen men ändå. .
Sen väl på plats så funkar ju inte P - automaten och det funkar inte heller att felanmäla. Sen är jag lite stressad så jag går in på herrarnas toalett ?
Mannen körde hem...
Vi avslutade dagen med go middag, ryggbiff, klyftpotatis, pepparsås och bearnaisesås och film.
Hoppas ni har haft en mysig lördag
Kramis Malin

Ovido - Quiz & Flashcards