Momalolinon

Alla inlägg den 18 januari 2014

Av Malin - 18 januari 2014 11:24

Så va det lördag igen...

Idag så blir det kalas för min lilla systerdotter som fyller 11 idag.

Men innan dess blir det en del plock och pill här hemma.

Sonen har sovit över hos kusinerna i natt så det är väldigt tyst här hemma. Inga  "mamma" som kommer varannan minut...

Sonen va hos kusinen på disco i går kväll och eftersom vi ändå ska dit på kalas sen så va det bra läge att sova över    

Och vad gjorde jag och mannen då??

Jo vi gick ner till #betongverkstan och jobbade...  

Kanske inte det man ska passa på att göra när man är barnledig men vi är ju inte som alla andra..       


Nu ska jag ta och fixa med tvätten och sen blir det lite städ. Hoppas att jag kan sätta mig lite i #smyckesverkstan och pilla lite. Är så sugen på att bara sätta mig där och låta fantasin flöda.

Det är min meditation, men få se vad tiden räcker till.


Blir på lite bättre humör när solen lyser ute, enda problemet är ju att då ser jag hur smutsiga mina fönster är....

Få se om det hinns med idag, om inte så finns de ju kvar sen med.....     


Ha nu en go lördag på er

Kram Malin

Ovido - Quiz & Flashcards