Momalolinon

Alla inlägg den 26 april 2014

Av Malin - 26 april 2014 22:45

Har haft en mysig dag med sonen idag.
Började med att han hade fotbolls träning på Tullängen.
Då passade jag och en annan mamma på att ta en liten promenad.
Sen åkte vi hem för mannen skulle iväg till Åby och behövde bilen.
Jag och sonen tog oss en promenad runt sjön, en promenad på ca 8 km.

Väl hemma igen efter lite mat shopping på vägen hem, så åt vi lite lunch och jag passade på att baka till sonen match imorgon.
Sen kom svägerskan med barnen ut och sonen tyckte det var så varmt att han ville bada....
Så vi tog oss en promenad ner till sjön allesammans och sonen och kusinen badade. Eller iallafall sonen doppade sig helt, kusinen blötte sig halvvägs.

Det var lite tveksam i början men sen va han i flera gånger. För min del räckte det med att doppa fötterna...
Sen gick vi hem till mannen som hade kommit hem.

Sådana här dagar med sonen där vi inte bråkat utan har bara umgåtts är underbara. ?

Nä börjar jag bli trött efter en dag i solen.
Sov gott och dröm sött
Kramis Malin

Ovido - Quiz & Flashcards