Momalolinon

Alla inlägg den 14 april 2014

Av Malin - 14 april 2014 23:16

Äntligen ligger jag i sängen....
Har haft en produktiv dag.
Började dagen med att vakna vid halv 5 då mannen gick upp. Kunde inte somna om utan tvingade mig att ligga kvar i alla fall tills klockan 7.
Började morgonen med att städa ur sovrummet ordentligt med dammning och torkade golv. Samt bäddade rent i sängen.
Sen blev det tömning av diskmaskinen och satte igång en tvätt. Vek tvätten som hängde.
Sen blev det frukost och lite bokvikning.
Sen satte jag mig med budgeten för företaget.
När sonen vaknade och hade ätit frukost så åkte vi till Jula för lite inköp av grillkol och lite saker till företaget.
Sen till Kvantum i Hulan för lite mat inköp och så passade jag på att köpa lite jord och blommor till den stora ytterkrukan jag ska sköta om.
Sen ner till pappa och mamma för min älskade lilla pappa skulle hjälpa mig med däckbyte på bilen.
Sen hem för lite middagssfix och sen iväg på styrelsemöte.
Nu ligger jag i sängen och kommer på flera saker som jag hade tänkt hinna med idag med.... Men men det får bli en annan dag.

Nu ropar John Blund på mig, så dröm sött
Kramis Malin

Ovido - Quiz & Flashcards