Momalolinon

Alla inlägg den 24 april 2014

Av Malin - 24 april 2014 06:43

Jag har haft flera skumma drömmar de senaste veckorna....
Ena natten drömmer jag om att jag blir jagad av en lynchmob för att jag har ätit medhavda ägg på ett café. Och sen sitter jag på nån typ av förhör och bryter ihop när de säger att jag ska fortsätta ett tag till. Jag vaknade gråtandes den morgonen.

En annan natt drömmer jag om att jag är på en mässa och att jag helt plötsligt saknar min väska. Jag springer runt på mässan och letar efter väskan samtidigt så bär jag omkring en stor påse med pärlor som jag blir anklagad för att ha snott... Den morgonen vaknade jag i panik.

Den typen av drömmar har jag haft flertalet gånger den senaste tiden. Och alltid vaknat med någon typ av obehags känsla.
Undra vad de kommer ifrån och vad de vill säga/reda ut???

Ha en bra dag
Kramis Malin

Ovido - Quiz & Flashcards