Momalolinon

Alla inlägg den 1 april 2014

Av Malin - 1 april 2014 15:47

Alla har alltid väldigt många råd och tips när man kanske/ kanske inte skulle behöva dem.
Många säger att man inte ska lyssna eller ta åt sig vad negativa människor säger och visar med sitt kroppsspråk.
Men allvarligt hur lätt är det????

Sen ska man ju rensa bort folk som ger en negativ energi. Men än en gång, hur lätt är det när de finns i ens närhet vare sig man vill eller inte.

Och att man ska glädjas åt andras framgång, det gör jag för det mesta men ibland så är jag själv kanske inne i en svacka och då är det inte lika lätt.

Ibland vill/orkar jag inte med allas tips och råd. Kanske jag vill lösa eller iallafall försöka lösa det på egen hand och fixar jag det inte då kommer jag att be om tips och råd. Alla som försöker hjälpa till vill ju väl och menar inget illa.
Men ibland måste man få ta sig ur svackan eller situationen själv. Om inte för att själv är bäste dräng så för att kunna få lärdom inför nästa gång man hamnar i samma situation. .

Så nu jag fått gnälla lite.
Hoppas ni alla har haft en go dag i solen
Kramis Malin

Ovido - Quiz & Flashcards