Momalolinon

Direktlänk till inlägg 6 april 2014

Helgens bravader

Av Malin - 6 april 2014 22:22

Ligger i sängen och försöker komma på vart helgen har tagit vägen..... ?

Nånstans mellan hemgången från jobbet i fredags tills nu så har helgens timmar snabbspolats. Fattar inte varför tiden bara springer förbi när jag vill hinna så mkt? ??

I fredags så var sonen på liten klassfest/övernattning, dock ville han inte sova över, så mannen och jag fick grilla själva och invänta att vi skulle möta sonen när han ville hem.

I lördags så var det först lite små pill här hemma inkl lite matshopping.
Sen kom mannens farmor hit och då gick vi alla över till svågern och svägerskan för att fika. Alla mannens syskon inkl familjer och min svärmor var där.
De skulle grilla senare men jag skulle iväg och hålla i ett smycke/inredningsparty hos en kollega.

Idag har jag tillbringat mesta tiden i soffan ,dock inte så mycket slappar tid utan jag har flätat lite armband och provat lite olika tekniker. Har även hunnit med att kolla igenom mitt lager också.

Hade ju tänkt att vi skulle ha hunnit med att städa lite här hemma men som tur är så springer ju inte skiten i från mig.... ?

Nu blir det lite surfande och sen sova
Kramis Malin

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 6 februari 2015 23:48


Vissa dagar vill man inte uppleva. Har idag varit på min älskade systers begravning. Det ska man inte behöva göra i min ålder. Min syster blev 43 år, min älskade lilla storasyster. Hon saknas mig något fruktansvärt mycket. Vi har haft våra d...

Av Malin - 1 februari 2015 21:20

Vissa dagar rinner bägaren över. Spelar ingen roll hur mycket jag försöker få allt att hållas inne. Jag vet inte hur jag ska göra..... ...

Av Malin - 1 februari 2015 21:20

Vissa dagar rinner bägaren över. Spelar ingen roll hur mycket jag försöker få allt att hållas inne. Jag vet inte hur jag ska göra..... ...

Av Malin - 1 februari 2015 07:30


Go morgon Ligger här i sängen och känner mig tom. Både i kropp och själ och för att inte tala om lägenheten. Nu blir det definitiv flytt nästa helg, men det är inte så mycket kvar att flytta nu. Det är lite möbler och köks grejer. Så nu eka...

Av Malin - 29 januari 2015 23:13


Just nu är jag inne i en period av en nedåtgående spiral.... Känner liksom ingen glädje för något, har min mask uppe mest hela tiden. Skulle vilja vara glad, lycklig och ha en positiv framtidstro. Men nu är det mesta tråkigt och omotiverade. Är ...

Ovido - Quiz & Flashcards