Momalolinon

Alla inlägg den 27 september 2012

Av Malin - 27 september 2012 23:09

Hej
Tänkte bara meddela att idag har jag jobbat på bra..
Först har jag nästan lagt in alla artiklar på webbshopen , sen har det blivit 7 nya modeller på örhängen. Plus att jag och mannen har sett på två bra filmer...
Nu är det dags för natten..
Kram Malin

Av Malin - 27 september 2012 07:47

Hej
Så va det morgon igen...
Försöker få iväg sonen till skolan så jag kan sätta mig och börja jobba vid datorn...

Har miljontals med tankar som snurrar...
Samtidigt så har jag hur mkt som helst att göra..
Ibland så vet jag inte riktigt hur jag ska få ihop det. Minnet sviker och jag är hur trött som helst hela tiden. Men har en massa måsten som hänger över mig, många av dem är kanske inga måsten men det är jag som får det till det... Som tex städa, det är ju bara jag som bryr mig om att det är stökigt och känner att jag behöver städa men mest är det ju för att jag blir stressad av att det är rörigt hemma.. Det är ju egentligen inte för nån annan.... Sen allt annat som "måste" göras...
Skulle vilja gräva ner mig i en grop ibland....
Nä nu måste ;-) sonen till skolan..
Kram på er
Malin

Ovido - Quiz & Flashcards