Momalolinon

Alla inlägg den 18 september 2012

Av Malin - 18 september 2012 14:58

Här kommer lite fina bilder :-)

Av Malin - 18 september 2012 11:38

Halloj
Sitter i ett tomt personalrum på jobbet...
Det känns skumt :-\
Har inte varit här på flera månader, sen 29 juli.
Kollegorna kommer snart då barnen har lunchrast.
Det är blandade känslor.
De flesta säger att de saknar mig, vissa för att de får göra mina arbetsuppgifter, vilka va många som inte andra tänkte på... Men de underbara kvinnor jag jobbar närmast säger att de saknar mig för att jag är jag och inte bara hustomte.
Ni vet vilka ni är... Ni är saknade ni med. :-) :-)
Det är lite kul att få visa upp för mina kollegor vad jag gör nu när jag är hemma.
Om en och en halv månad så är jag dubbel arbetande igen...
Nu ska jag nog ta mig en kopp kaffe innan alla kommer
Kram
Malin

Ovido - Quiz & Flashcards