Momalolinon

Direktlänk till inlägg 27 september 2012

Många tankar

Av Malin - 27 september 2012 07:47

Hej
Så va det morgon igen...
Försöker få iväg sonen till skolan så jag kan sätta mig och börja jobba vid datorn...

Har miljontals med tankar som snurrar...
Samtidigt så har jag hur mkt som helst att göra..
Ibland så vet jag inte riktigt hur jag ska få ihop det. Minnet sviker och jag är hur trött som helst hela tiden. Men har en massa måsten som hänger över mig, många av dem är kanske inga måsten men det är jag som får det till det... Som tex städa, det är ju bara jag som bryr mig om att det är stökigt och känner att jag behöver städa men mest är det ju för att jag blir stressad av att det är rörigt hemma.. Det är ju egentligen inte för nån annan.... Sen allt annat som "måste" göras...
Skulle vilja gräva ner mig i en grop ibland....
Nä nu måste ;-) sonen till skolan..
Kram på er
Malin

 
 
Ingen bild

Lotta

29 september 2012 18:41

Kanske borde ta en lugn helg på spa eller liknande, kan vara bra att tömma skallen o bara vara lite, inte gå hemma o mala i samma miljö kanske får du lite inspiration t om till nya grejer :-)
Kram syrran

Malin

3 oktober 2012 06:44

Ja kanske det. Ska ju iväg på kurs en helg till varberg om två veckor. Så då blir det lite ny miljö..
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 6 februari 2015 23:48


Vissa dagar vill man inte uppleva. Har idag varit på min älskade systers begravning. Det ska man inte behöva göra i min ålder. Min syster blev 43 år, min älskade lilla storasyster. Hon saknas mig något fruktansvärt mycket. Vi har haft våra d...

Av Malin - 1 februari 2015 21:20

Vissa dagar rinner bägaren över. Spelar ingen roll hur mycket jag försöker få allt att hållas inne. Jag vet inte hur jag ska göra..... ...

Av Malin - 1 februari 2015 21:20

Vissa dagar rinner bägaren över. Spelar ingen roll hur mycket jag försöker få allt att hållas inne. Jag vet inte hur jag ska göra..... ...

Av Malin - 1 februari 2015 07:30


Go morgon Ligger här i sängen och känner mig tom. Både i kropp och själ och för att inte tala om lägenheten. Nu blir det definitiv flytt nästa helg, men det är inte så mycket kvar att flytta nu. Det är lite möbler och köks grejer. Så nu eka...

Av Malin - 29 januari 2015 23:13


Just nu är jag inne i en period av en nedåtgående spiral.... Känner liksom ingen glädje för något, har min mask uppe mest hela tiden. Skulle vilja vara glad, lycklig och ha en positiv framtidstro. Men nu är det mesta tråkigt och omotiverade. Är ...

Ovido - Quiz & Flashcards