Momalolinon

Alla inlägg den 4 september 2012

Av Malin - 4 september 2012 10:51

Hej
Igår va en hektisk dag.
Eftersom jag ska ha smyckeparty på torsdag så ligger det en del fokus på att städa och röja här hemma.... :-\
Så igår så började jag med arbetsrummet, + att jag skulle packa lite som jag sålt på tradera. När det va klart så jag skulle till läkaren, så det va till att konka med sig alla paketen för att posta och sen till läkaren. Men väl där så säger de att jag inte har den tiden utan en tid 45 minuter senare....
Och eftersom sonen skulle gå hem själv med nyckel för första gången så kunde jag ju inte ta den tiden... Sen väl hemma igen så va det dags att ta tag i middagsbestyren + att jag hade inget bröd hemma så jag fick baka bröd med..
När mannen kom hem med bilen så drog jag och sonen till Allum för att köpa en telefon till honom. Sen tyckte mannen att vi skulle köpa pizza på Utby pizzeria det va ett tag sen vi åt pizza så det fick bli det till middag... (det betyder ju att middagen redan är klar tills idag...)
Efter middag så va det dags för styrelse möte. Väl hemma igen så va det enda som orkades med va Robinson och fb i soffan...
Nä påt igen...
Kramis Malin

Ovido - Quiz & Flashcards