Momalolinon

Alla inlägg den 9 september 2012

Av Malin - 9 september 2012 22:07

Hej
Tänkte bara dela med mig av några bilder jag tog i fredags. :-)
Kram Malin

Av Malin - 9 september 2012 08:40

Hej
Ligger i sängen och funderar på hur jag ska kunna sova lite till...
Det går nog inte.... :-\

Igår stod jag på torget i floda för att visa upp mina smycken.
Det va kul. :-)
Det va mkt folk och en massa kända ansikten.
Men det va ganska kallt.. Iallafall om fötterna.
När jag kom hem så va jag helt slut, både i kroppen och knoppen.
Men då blev det ingen vila för då va det dags för förbereda grillmaten.
Men det blev iallafall en tidig sänggång.
Idag så blir det kalas hos min älskade guddotter. :-)
Konstigt nog så fyllde hon 23 i tisdags. ;-)
När hon föddes så va jag 15.... Och nu är hon en fin vuxen kvinna.
Tatta Du är bäst :-)
Efter hennes kalas så är det dags för sonen att gå på sitt andra kalas för helgen.. Han ska gå på laserdome kalas. Så det blir till att roa sig i stan i en och en halv timme...
Va säger vi är det dags att ta tag i dagen???
Kram Malin

Ovido - Quiz & Flashcards