Momalolinon

Alla inlägg under september 2013

Av Malin - 23 september 2013 19:23

Nu jäklar ska jag bli pigg...

Har kommit med i Buzzadorkampanjen med ReCharge

Ska få testa denna upppiggande brus dryck och även få dela med mig av smakprov till några vänner.  =)

Ni kan också gå in via den här länken: http://recharge.nu/sample_giveaways/new

Så kan ni få smakprover  =)

Av Malin - 23 september 2013 06:42

Ny vecka nya tag.
Får styra upp veckan på bästa sätt..
Vi får se vad som komma skall

Ha de gött alla goa människor där ute.
Kram

Av Malin - 22 september 2013 08:10

Hur kul är det att vakna vid 5 av att mannen snarkar och sen inte kunna somna om......  

Mannen vaknade strax efter mig så efter en del vändande och vridande och försök att somna om så konstaterade vi att det är lika bra att gå upp..

Så vi gick upp och kollade på film, Passenger, En ok film

Men nu är den slut och vad händer då...

Jo mannen somnar i soffan och jag sitter här och surfar runt lite och egentilgen är jag hur trött som helst men av nån j..vla anledning så kan jag inte sova....

Får väl gå in i verkstan och pilla lite istället...

Ha en go morgon på er...

Av Malin - 21 september 2013 07:57

Go morgon

Tänkte ge er en liten bildbomb på vad min webbbutik, www.whiteandpink.se har att erbjuda    

                       

Gå gärna in och kolla för det finns såå mkt mer i butiken.

Och vi jobbar på att utveckla den hela tiden så det kommer att komma in  nya artiklar hela tiden 

Ha en en go lördag

kram


Av Malin - 21 september 2013 07:13

Ligger här i sängen och funderar på om det är lika bra att gå upp...

Igår grillade vi och sen myste vi i soffan med film hela familjen.
Bara det att det slutade med att alla tre däckade mer eller mindre i soffan så när klockan va strax efter 22 så stängde jag av allt och gick in och la mig i sängen medans de andra två låg kvar..

Nä lika bra att gå upp
Hörs sen

Av Malin - 19 september 2013 21:39

Hyfsat stor fullmåne ikväll

Hoppas ni alla får en go natt månen till trots..
Kramis

Av Malin - 19 september 2013 15:28

Blir en lång dag med jobb och kvällsmöte efter det med en håltimme emellan...
Från 7,15-19,00....
Behöver stärkandet dryck......

KAFFE

Av Malin - 18 september 2013 21:58

Det blev en go promenad med mannen i naturreservatet idag igen. :-)
Solen lyste och luktade så där höstigt i skogen.
Liten bildbomb:

Den sista bilden föreställer en utväxt på ett träd. På håll tyckte vi att det såg ut som ett djur... :-)
Sov gott
Kramis
Malin

Ovido - Quiz & Flashcards