Momalolinon

Alla inlägg den 5 september 2013

Av Malin - 5 september 2013 21:32

Jag är sååå dålig på att ta komplimanger...
Pratade med en granne nu på kvällen och hon säger allt som oftast att hon tycker jag är så positiv och duktig och liknande saker. Jag har så svårt att känna igen mig i sådana ord..
Ibland så kan jag känna att folk har en annan bild av mig än jag har själv.
Skulle vilja känna att såna ord stämmer på mig och att jag kan känna att komplimanger gör mig starkare snarare än att få mig känna mig falsk eller vad jag nu kan kalla den känslan... :-\
Jag har ett bra självförtroende för jag vet vad jag kan och att jag löser de flesta hindren som uppkommer och jag gör det bra, men självkänslan den är det mkt sämre med. Vet inte riktigt vad jag ska göra åt det men jag försöker...
Nä nog med snurrande tankar, nu blir det ett avsnitt #Homeland
Kramis

Av Malin - 5 september 2013 06:27

Fick punka på vägen hem igår... :-(
Och när jag skulle börja fixa den så hade jag inga lagningslappar.
Tur att jag har världens bästa pappa som har det mesta i sin källare. :-)
Sen blev det punka fixning, sen packade jag lite av det jag ska ha med till #livsrums dagarna på torget på lördag.
Efter det så passade jag på att lacka en massa betongprytlar som ev ska med på lördag.
Samtidigt så tittar jag och mannen på Homeland. :-)
Känner idag att det blev lite sent igår, men det är bara att bita i det sura äpplet och ta tag i dagen...
Kramis

Lagad cykel....

Ovido - Quiz & Flashcards