Momalolinon

Alla inlägg den 18 september 2013

Av Malin - 18 september 2013 21:58

Det blev en go promenad med mannen i naturreservatet idag igen. :-)
Solen lyste och luktade så där höstigt i skogen.
Liten bildbomb:

Den sista bilden föreställer en utväxt på ett träd. På håll tyckte vi att det såg ut som ett djur... :-)
Sov gott
Kramis
Malin

Av Malin - 18 september 2013 08:01

De e så gött när solen skiner....  

Idag så är det skoljogg på jobbet men som tur är så är det barnen som ska springa och inte vi vuxna    

Jag hade ju i och för sig inte sprungit ändå, får ju inte pga min dåliga fot + att jag gillar inte att springa heller förden delen...

Ha nu en underbar dag alla glada 

Kram  

Av Malin - 18 september 2013 05:32

Det är ingen höjdare att vakna 4;40 av mannens alarm och sen inte kunna somna om...
När mannen hade gått upp så försökte jag sova eller iallafall låtsades jag sova.
Låg och blundade och försökte sova men hjärnan ville annat.
Tankarna började snurra om bla mitt ett års jippo som jag planerar för företaget och om allt som ska fixas till det.
Sen hörde jag mannen pilla med grejer i vardagsrummet så jag pratade lite med honom.
Nu har han åkt så nu ligger jag här och vill men kan inte sova....
Ska väl försöka lite till men funkar det inte så är det väl lika bra att gå upp och fixa lite...
Kramis

Ovido - Quiz & Flashcards