Momalolinon

Alla inlägg den 29 september 2013

Av Malin - 29 september 2013 22:05

Varför är det så att vissa tankar fastnar i huvudet och vägrar försvinna????
Har en massa såna nu.
En återkommande är att alla kommer genomskåda mig för den jag verkligen är. En kass person som inget kan och inget vet.... Jag vet ju egentligen att jag är en grym person som är grym på det jag gör ;-)
Men när negativa tankar sätter sig i huvudet så är de svåra att få bort..
När man är trött och lite deppig/ledsen så poppar en massa konstiga tankar upp, för att inte tala om drömmarna... Ena natten drömmer jag att jag står på torget och säljer mina saker och helt plötsligt så försvinner allt och jag hamnar i nån slags katt och råtta lek... Undrar vad allt kommer ifrån... :-\
Plockade #hallon ute i landet förut på tal om något trevligare

Så goda :-)
De mognar ju sent så förra året så plockade jag nog in de sista i november. Rosorna blommade oxså fint i landet. Har nog ett sen startat land... :-)
Ha de gött
Kram
Malin

Av Malin - 29 september 2013 10:18

Så va söndag igen...
Igår #gjöt vi #betong och höll på mest hela dan. Blev inte så mkt annat iallafall. :-)
Måste ju jobba upp ett bra lager nu när julen och alla marknader börjar närma sig. :-D
Idag väntas det fotbollsmatch för sonen och lite grill när vi kommer hem. Tänkte skulle försöka få in lite #smyckes tillverkning oxså. Har så många idéer som jag vill testa..
Ha en go söndag
Kram

Ovido - Quiz & Flashcards