Momalolinon

Direktlänk till inlägg 5 september 2013

Tankar

Av Malin - 5 september 2013 21:32

Jag är sååå dålig på att ta komplimanger...
Pratade med en granne nu på kvällen och hon säger allt som oftast att hon tycker jag är så positiv och duktig och liknande saker. Jag har så svårt att känna igen mig i sådana ord..
Ibland så kan jag känna att folk har en annan bild av mig än jag har själv.
Skulle vilja känna att såna ord stämmer på mig och att jag kan känna att komplimanger gör mig starkare snarare än att få mig känna mig falsk eller vad jag nu kan kalla den känslan... :-\
Jag har ett bra självförtroende för jag vet vad jag kan och att jag löser de flesta hindren som uppkommer och jag gör det bra, men självkänslan den är det mkt sämre med. Vet inte riktigt vad jag ska göra åt det men jag försöker...
Nä nog med snurrande tankar, nu blir det ett avsnitt #Homeland
Kramis

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 6 februari 2015 23:48


Vissa dagar vill man inte uppleva. Har idag varit på min älskade systers begravning. Det ska man inte behöva göra i min ålder. Min syster blev 43 år, min älskade lilla storasyster. Hon saknas mig något fruktansvärt mycket. Vi har haft våra d...

Av Malin - 1 februari 2015 21:20

Vissa dagar rinner bägaren över. Spelar ingen roll hur mycket jag försöker få allt att hållas inne. Jag vet inte hur jag ska göra..... ...

Av Malin - 1 februari 2015 21:20

Vissa dagar rinner bägaren över. Spelar ingen roll hur mycket jag försöker få allt att hållas inne. Jag vet inte hur jag ska göra..... ...

Av Malin - 1 februari 2015 07:30


Go morgon Ligger här i sängen och känner mig tom. Både i kropp och själ och för att inte tala om lägenheten. Nu blir det definitiv flytt nästa helg, men det är inte så mycket kvar att flytta nu. Det är lite möbler och köks grejer. Så nu eka...

Av Malin - 29 januari 2015 23:13


Just nu är jag inne i en period av en nedåtgående spiral.... Känner liksom ingen glädje för något, har min mask uppe mest hela tiden. Skulle vilja vara glad, lycklig och ha en positiv framtidstro. Men nu är det mesta tråkigt och omotiverade. Är ...

Skapa flashcards