Momalolinon

Alla inlägg den 19 juni 2013

Av Malin - 19 juni 2013 00:03

Va hemma sent idag då jag efter jobbet fick åka och hämta bilen som varit på service i Alingsås.
Tack syster för skjutsen dit.. :-)
Väl hemma va jag gör trött, det enda jag hade ork till va att fixa middagen...
Men sonen hade andra planer.. Han ville baka då vi ska ha kalas på torsdag och som den snälla mamma jag är så går jag med på det. Dock va han inte med hela tiden då han fick syn på kompisar på utsidan... :-\
Men nånstans där dök det upp en massa energi i min kropp...
Så jag satte igång med att röja, både köket och matrummet fick sig ett röj. Sen började jag sortera lite papper och satte in i pärmar. Så nu x antal timmar senare så ska jag nog ta och stänga de blå för denna här dan...
Kram
Malin

Ovido - Quiz & Flashcards