Momalolinon

Alla inlägg den 10 juni 2013

Av Malin - 10 juni 2013 22:35

Idag har jag lekt lite "konstnär" eller vad man kan kalla det. Har iallafall tillverkat två tavlor till mitt sovrum.

Tavla 1

Tavla 2

Blev nöjd med dem :-)
Tyckte att jag behövde få upp nåt på väggen, bästa sättet att få det man vill är ju att göra det själv....
God natt

Av Malin - 10 juni 2013 20:39

Så va det måndag igen...

Har haft en hektisk helg med blandad kompot, som tex i lördags så passade jag på att bli lite friserad av min fd granne som går på frisör linjen sen va det dags för min svägerska med familj att komma för att fixa lite med det de gjutit och för att käka lite mat. Grillat blev det.

MUMS  

 

Sen i söndags så stod jag på Pyssel och hantverks loppisen i Lerum mellan 8,30 - 16,30, öppet tiderna va mellan 10 -16 men det tar ju lite tid att packa upp och ner med. Det va en väldigt trevlig tillställning med trevliga säljare som jag tjötade lite med och en hel del kunder med.

 

I dag så har jag oxså haft en sån där effektiv dag vilket jag inte trodde då jag egentligen känner mig helt färdig mkt pga förkylningen jag och resten av familjen har åkt på..    

Men jag har hunnit vara social men goa Karin som kom hit så vi kunde komma på vad fröknarna skulle få i sommarpresent..   Sen har jag hunnit med att röja lite varstans i lägenheten, inventera lite av mina betong produkter, fotat lite nya produkter, fått undan lite pappersarbete, ringt lite samtal, putsat fönster, varit borta på återvinningen med en massa skräp, vattnat blommorna, planterat om ett par blommor, klippt sonen, lagat mat och nu ska jag krypa upp o soffan och bara slö surfa lite med ett glas cola    innan det är dags för att släcka de blå för ny dag imorgon..

Kram på er alla

Ovido - Quiz & Flashcards