Momalolinon

Alla inlägg den 15 juni 2013

Av Malin - 15 juni 2013 19:18

Efter en heldag på Åbrovallen i Ulvåker blir man rejält seg...
Sonen och hans lag, Floda Boif blå, vann sin grupp och kom till a-slutspel och hans lagkompisar, Floda Boif vit, kom till b-slutspel. Känner på mig att det är många trötta fotbollsbilder och föräldrar nu ikväll...

Av Malin - 15 juni 2013 07:17

Ligger här och lyssnar på snarkningar...

Idag blir det till att ta en sväng upp till Skövde, där sonen ska spela fotbolls cup. Han åkte dit i går och han va lite nervös när jag lämnade honom. Då det är hans första "sova borta cup".
Men han har ju inte akut ringt hem så allt är nog bara bra... :-)

Själv åkte jag till min goa kollega Anette efteråt, för vi skulle ha personalfest/firande av jubilarer. Det blev en väldigt roligt fest med lekar, grillning, presentutdelning och väldigt många skratt. Det blev en väldigt rolig kväll och jag tror att Lina och Malin som vi firade blev glatt överraskade.

Här är baren som vi hängde i. Den va inhyst i en lada hos min kollega. En sån skulle man ha hemma :-)
Nä upp och fånga dagen tror jag blir bra nu
Kram

Ovido - Quiz & Flashcards