Momalolinon

Alla inlägg den 26 februari 2014

Av Malin - 26 februari 2014 22:11

Så fort jag gör något fysiskt så tappar jag andan.... Och börjar hosta som följd. Måste ju få in syre ju... ;)
Förut idag så hade jag legat och kollat på serie, just nu kollar jag igenom Chuck. Kände mig ganska pigg så jag tänkte vika tvätten, men det skulle jag inte gjort. Började hosta och känner hur luftrören drar ihop sig...
Blev till att lägga sig igen. ?
Nu ligger jag i sängen igen och försöker andas. Skulle ju bara bära ut disken och borsta tänderna. . =/

Nä får väl ta lite mer astmasprej och försöka sova.
Dröm sött
Kramis Malin

Av Malin - 26 februari 2014 06:47

Jag gillar inte att vara sjuk...
Hostar så att jag har träningsvärk i magen, på det lite feber och skallebang.
Inge kul alls ?
Som tur är så hostar jag inte så mycket på natten så jag kan iallafall sova.

Va ute en kortis igår och fick se dessa små söta i rabatten

Nu är våren snart här. ?
Solen har ju lyst underbart i dagarna två.
Det gillas skarpt

Ha en go dag
Kramis Malin

Ovido - Quiz & Flashcards