Momalolinon

Alla inlägg den 23 februari 2014

Av Malin - 23 februari 2014 18:31

Halloj

Den här helgen har varit väldigt seg...

Mest pga av att jag har/är sjuk.   Jag hostar så det känns som om jag ska göra ner mig varje gång ,vilket jag inte gör som tur är annars hade jag fått köra tvättmaskinen flera gånger om dan.... Sen har jag lite feber oxså..
I de flestas ögon så räknas det kanske inte som feber när man har 37,5 men eftersom min ordinarie temp liger lågt, 36,4, så är det ju över en grad varmare..   

Men av nån konstig anledning så är det inte så att jag kan ligga och vila mig frisk...   Nä för jag kan inte bara ligga och typ se på tv eller film en hel dag, då går jag upp i atomer och jag måste ju syssla med något.


Idag har det mest blivit soffhäng det var ju OS finalen i hockyn.

Grattis till silvret  =)
Lite roligt när det är killar från Floda som är med. I år va det ju Loui Eriksson   

Sen har det blivit lite arbete med hemsidan.


I fredags så åt vi räkor. Det va väldigt länge sen. ÅÅH såå gott det var

 

Och idag så blev det Pulled Pork till middag. Det va helt ok men tror/vet att det kommer bli godare om vi gör den själva  

Nu kommer der bara att bli lite slö surfande och sen blir det nog en tidig nattning av mig 

Ha de gott

Kram Malin

Ovido - Quiz & Flashcards