Momalolinon

Alla inlägg den 20 februari 2014

Av Malin - 20 februari 2014 11:30

Vissa dagar känner man att man borde gräva ner sig...   Djup.  =(

Inne i en sån där förkylningsperiod, jag hatar det då jag kan gå omkring i flera veckor/månader och va så där halv dålig men inte tillräkligt för att vara hemma....

Ibland så är det ju bättre att bli "riktigt" sjuk i en vecka eller två så man blir frisk nån gång.


Och när man inte mår så där hundra så tolkar man ju vissa kommentarer och kroppspråk på kanske lite annorlunda sätt än man annars skulle göra. Och just nu så kan jag säga att jag inte har uppskattat vissa personers uttalanden så där värst mkt.

Men det är väl så att jag får sluta tänka för mkt och försöka komma ihåg mitt nyårslöfte....

"Att bry mig mindre om vad andra tycker och tänker och fokusera på det som jag och min familj mår bra av...   "


Men ibland är det svårare än andra tillfällen och när personer slänger ur sig samma typ av kommentarer vid flertalet tillfällen, Då är det inte så lätt att tänka positivt och skita i vad de säger..  =(


Så nu har jag fått gnälla lite med..

Kram på er och hoppas att ni har en go dag

   

Av Malin - 20 februari 2014 06:21

På väg till jobbet och hör fågelsång. ..
Det väcker vårkänslorna =D

Dock är det så kallt att jag saknar min mössa
Ha en go dag
Kramis Malin

Ovido - Quiz & Flashcards