Momalolinon

Alla inlägg den 28 augusti 2013

Av Malin - 28 augusti 2013 09:00

Ibland så förstår jag mig inte på människor....
Som tex på min företags sida på facebook, #whiteandpink, så har jag nu en tävling där man ska namnge ett par ljusstakar. (har ju även visat tävlingen här på bloggen)
Då är det en herre som har kommenterat bilden negativt...
Om man nu tycker så kan man väl hålla det för sig själv. Varför lägga tid på att klanka ner på andra?????
Kramis på er alla positiva människor :-)

Av Malin - 28 augusti 2013 08:59

Ibland så förstår jag mig inte på människor....
Som tex på min företags sida på facebook, #whiteandpink, så har jag nu en tävling där man ska namnge ett par ljusstakar. (har ju även visat tävlingen här på bloggen)
Då är det en herre som har kommenterat bilden negativt...
Om man nu tycker så kan man väl hålla det för sig själv. Varför lägga tid på att klanka ner på andra?????
Kramis på er alla positiva människor :-)

Ovido - Quiz & Flashcards