Momalolinon

Alla inlägg den 17 augusti 2013

Av Malin - 17 augusti 2013 08:48

God morgon

Vaknade tidigt idag och kunde inte somna om...    

Men att gå upp kl 4.00 är ju inge bra så jag låg ialla fall kvar i sängen tills kl 6,30...

Nu har jag hunnit med att röja lite i badrummet (då vi ska ha lite av en städdag idag..) och har hunnit måla lite #betong saker som väntade på att bli färdiga+ att jag har hunnit geja lite med bloggen..

Har ju hunnit byta header, fått in en bild på mig i presentationen och lite annat pill.

Jag har lagt in en länk till min webbshop #Whiteandpink.se, så gå gärna in och kolla lite på allt jag har gjort och har ni några önskemål så kan jag med största säkerhet fixa det    

Nu är det dag för lite frulle sen städning...

Ha en go lördag 

Kram

Ovido - Quiz & Flashcards