Momalolinon

Alla inlägg den 10 augusti 2013

Av Malin - 10 augusti 2013 23:20

Det känns som om den här dagen har varit väldigt låång...
Började vid halv åtta med att duscha sen stack vi iväg med en gång till mataffären för lite inhandling av sånt som behövs till mannens 40 års fest. Blev inte helt klara med inköpen men nästan..
Sen blev det lite små stopp i lite olika affärer på vägen hem.
Väl hemma vid ett tiden så märkte vi att vi måste låna mammas och pappas frys då vår är väldigt liten. Så ner till dem med sånt vi inte behöver hemma just nu. På vägen hem blev det lite lördagsgodis inköp.
Hemma igen är jag lite matt och har skallebang... Till saken hör att jag inte hade ätit sen dan innan.... Inge bra.. :-(
När jag hade fått i mig lite mat så satte jag igång och inventerade all betong, sen började vi måla lite betong, efter det lite film och nu ligger jag här i sängen och har skallebang igen... :-(
Så det blir natten för mig nu
Kram

Ovido - Quiz & Flashcards