Momalolinon

Alla inlägg den 15 juli 2013

Av Malin - 15 juli 2013 23:28

Känner mig helt slut....
Fått gjort massor idag. Tex:
Läkarbesök
Bytt ut sortiment på två butiker
Hälsat på mannens mormor :-)
Städat
Fixat middag, korvstroganoff med pasta
Fixat två beställningar (eller rättare sagt gjort smycken som kunden kom hit och valde delarna till)
Gjutit lite betong

Nu blir det lite ljudbok sen stänger jag ögonen för natten
Kram

Av Malin - 15 juli 2013 11:32

Hemma igen efter besöket på Vårdcentralen. Resultatet blev en tub med antibiotika salva för ögonen...

Nu är frukosten uppäten med och sitter och funderar på vad vi ska göra idag???

När jag va nere i centrum så passade jag på att byta ut alla #smyckena hos frisören och bageriet, så lite jobb har jag gjort redan. Ska även gå in hos massören och byta ut de jag har där med vid tillfälle.

 

Vädret är ju inte så soligt idag så det blir ju inte nån strand iallafall...

Kanske ska passa på att gjuta lite #betong idag. Har lite nya formar jag skulle vilja få testat  

=)


Ha en go dag 

Vc

Av Malin - 15 juli 2013 09:41

Så sitter jag i ett undersöknings rum på Floda Vc och väntar....
Tyckte det va dags att kolla upp ögonen efter ögoninflammationen jag hade midsommar helgen som inte riktigt gått över ännu.....

Av Malin - 15 juli 2013 00:44

Denna veckan har vi varit i Lund. Har hälsat på släkt och bara tagit det lugnt

Första kvällen grillade vi strax bakom hotellet. Vi hittade en gräsplätt med sol, vilken visade sig ligga bakom en buskur.... :-)

Tisdagen tillbringade vi först hos mannens äldsta kusin med familj med go fika och senare på kvällen åkte vi till kusin 2 i åldersording med grillning.
Vi hann tyvärr inte med att hälsa på hans moster och hans yngsta kusin. Tiden räcker inte till....

Blev lite bad i hotellets pool med.
I fredags så fick jag min födelsedags present.... Vi va i Falkenberg på Vallarna och tittade på buskis. Många skratt blev det

Idag va det kalas för min lilla mamma som fyllde år.

Kramis

Ovido - Quiz & Flashcards