Momalolinon

Alla inlägg den 2 juli 2013

Av Malin - 2 juli 2013 20:36

Är så in i hvete trött på att ha ont i ryggen nu....    

Hur länge ska man behöva ha ont pga av ryggskott???
Nog för att det är andra ryggskottet på två månader men ändå.

Tycker inte att det är så kul..

Har ialla fall mindre ont så att jag kan köra mina ryggövningar som jag fick av sjukgymnasten sist jag va där. Men så fort jag har suttit lite och ska resa mig så krampar ryggen, även på morgonen när jag går ur sängen..

VILL INTE HA ONT LÄNGRE.....

Igår va jag så glad att jag inte hade behövt ta alvedon på hela dan, men det fick jag desto mer idag istället...    

Skönt att det går att jobba ialla fall. För är jag på jobbet så står jag och går mestadels och nu när det är lov så kan jag ju undvika vissa delar av mitt arbete pga av att det är mindre barn. 


Nu räknar jag ner tills det blir semester  

Kram på er alla

Av Malin - 2 juli 2013 08:02

På väg till jobbet.
Tittar ut över sjön.
Konstaterar att jag inte har badat där ännu in år....

Ovido - Quiz & Flashcards