Momalolinon

Alla inlägg den 20 december 2013

Av Malin - 20 december 2013 12:48

Så har vi haft julavslutning på skolan.
Alltid mysigt när barnen sjunger julsånger och är allmänt uppspelta inför lovet och julen.
Är lite besviken på vissa personer....
En kollega kom fram till mig igår och sa att de hade fått present av klassen,( som jag också jobbar med) de andra fick en present i form av kryddor, senap, och nötter. Jag fick en sån från en annan klass.
Det jag inte förstår är varför hon pratar med mig om det eftersom jag inte fick julklapp...
Va hon tvungen att ta upp det överhuvudtaget med mig, jag blir bara så ledsen när jag "glöms" bort.
Så säger hon att eftersom jag fick av den andra klassen så är väl det samma sak...
Men det är inte så i mina ögon, är det så att de föräldrarna inte ville ge mig samma sak så hade det känts bättre om jag hade fått ett kort iallafall där det stod typ "Tack för den här terminen och God Jul"
Gillar inte känslan av att vara "glömd" eller vad man kan kalla den för.

Nä nu ska jag gå in och jobba igen med barnen
Kramis

Ovido - Quiz & Flashcards