Momalolinon

Alla inlägg den 15 december 2013

Av Malin - 15 december 2013 22:27

Denna helgen har flugit förbi som vanligt...

I lördags så stod jag på Julmarknaden på torget i Gråbo. Det var väl inte direkt något jul väder utan det små regnade och blåste. Lite trist men jag kan ju inte styra över vädergudarna så. .
Men det va en del folk i rörelse och försäljningen gick väl ok.
Väl hemma igen så hade jag tänkt att fortsätta röja och pilla men när vi kom hem så försvann orken. . :(
Det blev lite små surfande innan mannen kom hem och vi fixade räkmackor och fastnade i soffan.

Idag var tanken att jag skulle fixa lite i verkstan och få iordning på allt som vi dragit med oss på marknaderna. Men så blev det inte...
Utan jag och sonen tog oss en runda, först åkte vi till mor och far och lämnade lite saker sen åkte vi till Jessica på #Jiskadesign då hon hade öppethus. Efter det åkte vi till Lerum för sonen ville köpa julklappar till sin pappa.
Hemma igen så fixade jag middag.
Efter det så ville sonen göra julgodis, så det blev rischoklad och knäck

Tycker inte riktigt om att göra knäck, blir bara irriterad på allt som krånglar. Men idag blev det helt ok.

Hoppas ni har haft en mysig advent.
Det har jag...

Sov gott och dröm sött
Kramis Malin

Ovido - Quiz & Flashcards