Momalolinon

Alla inlägg den 6 december 2013

Av Malin - 6 december 2013 08:01

Så va det fredag igen..   =)

Igår kom stormen Sven in över oss, men kan lugnt säga att så farlig va han inte..  

Det blåste en hel del och på kvällen kom snön. Hade oroat mig att det skulle komma mkt snö men nu på morgonen va det bara några cm, ska ju inte säga för mkt då det tydligen inte är över ännu..


Vi hade jul Apt med jobbet igår. Vi va på #Åkeriet i Tollered och åt kalkon och umgicks. Det va en trevlig tillställning och många skratt blev det vid vårt bord

.  

   

En sak som stör mig bara är att cheferna envisas med att ha ett julklapps lotteri. Det va väl ca 15 st som fick paket av ungefär 100.  Tycker det är tråkigt när inte alla får. Nu kanske ni tror att det är bara för att jag inte fick något men det fick jag och även förra året fick jag. 

Det är lite samma på julen hos Mamma och Pappa så ska vi ha en julklappslek, och två år i rad så har min lillasyster blivit utan...  Tycker inte det är så kul när någon blir utan. Tycker att alla ska få något..


 Nu ska jag snart iväg till jobbet och jobba stängning idag.

Lite mer slapp sen iväg.


Ha en go dag i blåsten

Kramis Malin

Ovido - Quiz & Flashcards