Momalolinon

Alla inlägg under oktober 2013

Av Malin - 3 oktober 2013 22:18

Ännu en späckad dag till ända...
Först jobb med ett litet tandläkar besök på fm. Sen utvecklings samtal med sonen och hans nya fröken. Sen hem till min storasyster en sväng. Sen lite matinköp och hem och laga middag. Såg på film med sonen och nu ligger jag i sängen med förhoppningen att John Blund snart ska komma...

Tandläkar besöket va väl ingen hit.. De tänderna som blev lösa i somras då en skallade mig är fortfarande lösa varav en som tandläkaren oroar sig för... Det var inga bra nyheter. :-( Dock lite plus var att jag inte hade några hål...

God natt och dröm sött
Malin

Av Malin - 2 oktober 2013 17:15

Väntar på att bli hämtad av mannen, så via ska göra vår onsdagspromenad.. :-)
Bort till Tullängen och lämna sonen på fotbolls träningen och tillbaks.
Blir säkert några fina kort sommar jag delar med er senare. :-)
Kram

Av Malin - 2 oktober 2013 08:50

Mitt i veckan...

Solen skiner, det är kallt, löven byter färg. Hösten har kommit...
Hösten är ganska mysig, iallafall när solen skiner.
Man börjar tända ljus på kvällarna och kura i soffan, färgerna skiftar i allt från grönt till rött och brunt och alla dess nyanser där emellan..

Ha en go dag
Kram

Ovido - Quiz & Flashcards