Momalolinon

Alla inlägg under oktober 2013

Av Malin - 19 oktober 2013 19:03

Har idag haft ett 1 års jippo för mitt företag, #whiteandpink i Lerum.
Det är alltid kul att träffa alla trevliga människor och få höra alla trevliga kommentarer om mina produkter.
Här kommer lite bilder

Det var mitt företag som va där och Epikurea, som gav massage. MaLiMi som sålde mössor, dreglisar och sångkuber och mkt annat. Emmas chocolaterie som sålde handgjorda chokladttryfflar.
Vi var där mellan 10-15. Det blev aldrig någon rusning men det kom folk titt som tätt.
Nu slappar jag i soffan helt slut och lär göraså resten av kvällen
Ha en go lördagskväll
Kram

Av Malin - 17 oktober 2013 22:07

Denna dagen hade jag kunnat vara utan. ..
Började 7.15 sen fullt ös hela skoldagen, fritids tiden hann jag inte reflektera så mkt över då det va jag och två vikarier. Då blir det inte direkt nån avslappnad eftermiddag..
Sen skulle jag slutat 16.15 men det blev så att jag fick stänga. Så kl 18 gick jag från jobbet, dock inte hem utan vidare på APT. Så halv åtta kom jag från jobbet. .. Lite drygt 12 timmar senare. ?
Nu slappar vi i soffan och kollar på Tusenbröder.
snart blir det natten.
Kram

Av Malin - 16 oktober 2013 08:42

Igår kväll anmälde jag mig till pärlträffen Pärla i Göteborg i maj nästa år. ... ?
Längtar redan, det va så kul och intressant förra året. Synd bara att goa Jessika inte kunde följa med nästa år. .
Men det kommer fler tillfällen. ?

Ha nu en fortsatt go dag
Kramis

Av Malin - 15 oktober 2013 21:52

Kollar på den svensk/danska serien Bron.
Är inne på säsong 2 nu.
Har ni inte sett den så kan jag verkligen rekommendera den. Jätte bra polisserie. .
#bron.

Ha nu en fortsatt go tisdagskväll
kram

Av Malin - 14 oktober 2013 08:28

Helgen..

Vabbade ju i fredags men fick ändå gjort en del som inköp av betong (bar totalt 400 kg den dagen...) och läkarbesök mm.

På kvällen så laddade mannen, sonen och kusinen för matchen..

 

I lördags så åkte vi först iväg för lite mathandling och även lite inköp tills på lördag när jag ska ha mitt 1 års jippo för mitt företag, #white&pinkdesign, i Tingshuset i Lerum.

Efter det så ville sonen leka med en av kusinerna så hon kom hit och jag och mannen satte igång med att slipa lite #betong. Sen blev det lite lördagsgodishandling och när kusinen skulle bli hämtad så slutade det med att de stannade kvar hela familjen och käkade grillmat med oss    

Det är alltid mysigt med spontana besök..

Lite fina bilder från dagen 

       

Igår så åkte vi ut för att sätta upp lite reklam inför jippot på lördag. Totalt så åkte vi väl ca 5 mil runt omkring i kommunen och satte upp lappar.    

Väl hemma igen så va vi helt slut alla tre..  Så det blev lite mat och ett avsnitt av #Bron och sen blev det lite vila innan vi fortsatte att kolla på ytteligare två avsnitt.


Nu så är det måndag igen och det är väl lika bra att ta tag i dagen så veckan kan börja på ett bra sätt kanske..  

Kram till er  och extra styrkekramar till er som behöver det...            

Malin


Av Malin - 11 oktober 2013 21:00

Halloj

Har nu varit hemma i två dagar och vabbat med prinsen..  

Inget allvarligt utan bara en rejäl förkylning   

Han har varit lite extra seg och väldigt snorig..

Nu idag va det först ett läkarbesök  på agendan sen fixade vi lite hemma medans sonen låg framför datorn och slappade.

Va och handlade lite betong idag och så då kom jag på att jag behövde silvertejp oxså.

Titta vilken fin jag hittade...    

Gjorde ju en god gärning samtidig då 5 kr gick till #rosabandet    

Plus att jag är lite av en rosafantast  

   

Nu på eftermiddagen så fick vi slipat lite betong till en beställning och sen blev det en go grillning 

och nu så är det fotboll på tv....    

Vilket kanske inte är min favorit direkt...  

Tänkte kanske jobba lite med hemsidan eller nå istället kanske eller så blir det bara lite slö surfande, har inte bestämt mig ännu...

Ha nu en go helg

Kram Malin

Av Malin - 6 oktober 2013 18:51

Söndags kväll...
Idag har mestadels gått åt att kolla på datorn för att göra inköp.
Först för saker till firman, hade inte tagit så lång tid om inte datorn krånglat, men det tog nästan tre timmar. ....
Sen va det inköp av telefon, vilket krånglade det med men det löstes av ett samtal. :-)
Sen va det inköp av fodral mm till min, mannens och sonens telefoner.
Nu är middagen intagen, pyttipanna.
Och snart blir lite bastu. :-D
Ha en fortsatt go söndag
Malin ?

Av Malin - 4 oktober 2013 11:23

Såå gött att det är fredag idag    

Även om helgen som vanligt är fullbokad så kan man ändå ta det lite lugnare och kanske inte stressa iväg på morgonen..

Ha nu en underbar fredag

Kram


Ovido - Quiz & Flashcards