Momalolinon

Direktlänk till inlägg 3 oktober 2013

Kvällning

Av Malin - 3 oktober 2013 22:18

Ännu en späckad dag till ända...
Först jobb med ett litet tandläkar besök på fm. Sen utvecklings samtal med sonen och hans nya fröken. Sen hem till min storasyster en sväng. Sen lite matinköp och hem och laga middag. Såg på film med sonen och nu ligger jag i sängen med förhoppningen att John Blund snart ska komma...

Tandläkar besöket va väl ingen hit.. De tänderna som blev lösa i somras då en skallade mig är fortfarande lösa varav en som tandläkaren oroar sig för... Det var inga bra nyheter. :-( Dock lite plus var att jag inte hade några hål...

God natt och dröm sött
Malin

 
 
Ingen bild

Pelle

16 oktober 2013 13:31

Hej.
Fin och välskriven blogg du har.

Usch lät inte skoj med tandläkaren, hoppas det gick bra?

Trevlig onsdag.
/Pelle

Malin

17 oktober 2013 21:58

Tack
Värmande ord är alltid trevligt. ?
Hos tandläkaren gick det som det brukar. .. Gör mest ont i plånboken ?
/Malin

 
Ingen bild

Pelle

18 oktober 2013 15:41

Så lite så.
Syns verkligen att du tycker om att skriva.

Ja precis ett besök där är aldrig roligt för plånboken.
Hoppas bara du inte hade lika ont i munnen som i plånboken när du gick därifrån bara?

Trevlig helg.
/Pelle

Malin

19 oktober 2013 19:06

Tack skönt att höra ?
Nä inte lika ont i munnen som tur är. ?
Hoppas du får en fortsatt bra helg du med.
Malin

 
Ingen bild

Pelle

25 oktober 2013 22:00

Ja ta åt dig av berömmet. ;-)
Hoppas du känner det själv att du är duktig på att skriva och formulera dig.

Vilken tur det i vart fall och hoppas det löser sig med de där tänderna som hade skadats. Skall du på fler återbesök pga det eller?

Hoppas du har haft turen att aldrig haft några hål och sluppit borra?

Trevlig helg.
/Pelle

Malin

27 oktober 2013 07:07

Tack ?
Ska tillbaka i mars igen för att kolla så de är ok och har fastnat igen. Håller tummarna att de har det, för annars så blir det väl ganska stora ingrepp..
Har väl fått laga nån gång men i det stora hela så har jag haft tur med tänderna.

Hoppas du har haft en go helg
Malin

 
Ingen bild

Pelle

29 oktober 2013 10:52

Så lite så.

Men den hade börjat fastna lite nu eller? För det måste väll annars vara jobbigt att äta och liknade eller?
Skönt att du sluppit hål och sånt.

Jo då helgen var bra. Själv då?

Hoppas du fått en bra start på veckan.
/Pelle

Malin

29 oktober 2013 14:25

Jo lite men har fortfarande restriktioner på vad jag får äta. ..
Helgen va bra lite kort bara... ?
Ha de gött
Malin

 
Ingen bild

Pelle

31 oktober 2013 15:47

Usch vad jobbigt, men vi får hoppas att det löser sig till det bästa.
Vilka tänder är det som är skadade/lösa?

Ja precis tyvärr är det ju så med helger att de går på tok för fort.

Hoppas veckan varit bra.
/Pelle

Malin

2 november 2013 18:35

Det va framtänderna. Från "huggtanden" på höger sida till tanden bredvid "huggtanden" på vänster sida...

Veckan har varit relativt lugn. =)
Själv då? Haft en bra vecka?
/ Malin

 
Ingen bild

Pelle

8 november 2013 18:22

Gissar att du menar huggtänderna i överkäken.
Har de stadgat upp de skadade tänderna på något sätt eller?
Hoppas du inte har nån rädsla för tandläkaren för det låter som du sprungit där en del senaste tiden?

Jo då har haft en bra vecka. Själv då?

Trevlig fredag/helg.
/Pelle

Malin

10 november 2013 20:24

Nån tandläkarskräck har jag inte, men kan inte påstå att det är något jag ser fram emot. ..
Tandläkaren hoppas att de ska sätta sig av sig själva. .

Veckan har varit ok. Mycket jobb på både gott och ont. .
Ha de gött
Malin

 
Ingen bild

Pelle

14 november 2013 16:17

Mest på grund av kostnaden du drar dig lite för besöken eller?

Vad kommer de bli tvungna att göra om de inte "sätter" sig då?

Hoppas den gångna veckan var varit lite lugnare på jobbfronten då.

Ha en bra veckoslut.
/Pelle

Malin

15 november 2013 06:01

Hej
Kostnaden är väl en bidragande del till att jag drar mig för att gå dit. ..
Om de inte sätter sig så blir det ev rotfyllning eller ny tand :/

Det har varit en relativt lugn vecka på jobbfronten.

Hoppas du har haft en go vecka.
Ha en go helg du med
Malin

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 6 februari 2015 23:48


Vissa dagar vill man inte uppleva. Har idag varit på min älskade systers begravning. Det ska man inte behöva göra i min ålder. Min syster blev 43 år, min älskade lilla storasyster. Hon saknas mig något fruktansvärt mycket. Vi har haft våra d...

Av Malin - 1 februari 2015 21:20

Vissa dagar rinner bägaren över. Spelar ingen roll hur mycket jag försöker få allt att hållas inne. Jag vet inte hur jag ska göra..... ...

Av Malin - 1 februari 2015 21:20

Vissa dagar rinner bägaren över. Spelar ingen roll hur mycket jag försöker få allt att hållas inne. Jag vet inte hur jag ska göra..... ...

Av Malin - 1 februari 2015 07:30


Go morgon Ligger här i sängen och känner mig tom. Både i kropp och själ och för att inte tala om lägenheten. Nu blir det definitiv flytt nästa helg, men det är inte så mycket kvar att flytta nu. Det är lite möbler och köks grejer. Så nu eka...

Av Malin - 29 januari 2015 23:13


Just nu är jag inne i en period av en nedåtgående spiral.... Känner liksom ingen glädje för något, har min mask uppe mest hela tiden. Skulle vilja vara glad, lycklig och ha en positiv framtidstro. Men nu är det mesta tråkigt och omotiverade. Är ...

Ovido - Quiz & Flashcards