Momalolinon

Alla inlägg den 4 januari 2013

Av Malin - 4 januari 2013 00:48

Hej
Att det ska va såå svårt att sova....
Vill ju sova så att man kanske, eventuellt (eller inte..) är lite utvilad när man vaknar..
När man ligger här och vänder och vrider sig så börjar ju alltid tankarna att snurra...
Och det är ju inte de bästa tankarna som dyker upp heller.. Det är en del sura tankar som snurrar just nu...
När jag känner att jag blivit felbehandlad så kan jag va ganska långsint. Och det är just såna tankar som kommer upp i huvudet vid såna här tillfällen, iallafall ofta..
Jag hade ett speciellt tillfälle för några veckor sen som stör mig nått grymt mkt...
Vet inte riktigt hur jag ska göra, om jag ska ta upp det med personerna ifråga eller inte...
Jag kan nästan tänka mig att situationen om jag tar upp det och hur personerna kommer att reagera. Orkar jag det???

Nä nu får jag väl fundera vidare och försöka sova
Kramis
Malin

Ovido - Quiz & Flashcards